جوجوی منجوجوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

فاطمه جوجه حنایی مامان رهرا

دختر چاق من چطوره>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/10/22 19:42
143 بازدید
اشتراک گذاری

اووووووووووووووووووووووخ سلام دختر خوشششششششششششششگلم قربونت برم مننننننننننن با تکون خوردنات دلبری میکنی از من و بابایی .باباییت ک دیگه انقد دلش رفته برات بیایی دیگه خوردتت نکدونم..

امروز بالاخر ه رفتیم با بابا امپول رگامو زدیم بعدشم رفتم درمانگاه برا چک کردن قلب دخترم خانومه گف دوتاییمون حسابی وزن اضافه کردیم 511.gifفک کنم میخان ب جفتمون رژیم بدن چشمک اخه مامانی از 49 رسیده ب63 کیلو زبانبعدشم با بابایی رفتیم جگرکی بابا برا بهارش و مامانش جگر توووووووووووپ خرید و زدیم ب بدن الان بابایی رفت سر کار منم ی سر اومدم ب دختر خوشگلم بزنم بوس

راسی دوروز پیش رفتیم نایین سر زدیم اونجا برف اومد منو بابایی با توئ عکس انداختیم ک برات میزارم دلبری  مامان امشبم ک بالاخره دایی محسن قراره بیاد میریم ک ببینیم چی اورده برا دخترممممممممممممممممم خندهزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)